La maniobra contra la CAM sáldase con nueve deteniós y once imputaos

MADRID, 7 de Payares (EUROPA PRESS)

La vigilante Civil, baxo la rumbo y coordinación del Xulgáu céntrico d’Instrucción númberu 3 de l’Audiencia patrio y de la Fiscalía Especial contra la Corrupción y la Criminalidá Entamada, nel marcu de la maniobra ‘Mar Nuestro’, procedió a la parada de nueve persones y a la imputación d’otres once, nes provincies d’Alicante, Madrid, Palma Mallorca y Valencia, por presuntos delitos fiscales y societarios, apropiación indebida y blanquéu de capitales.

Coles mesmes, la Unidá de la vigilante Civilascrita a la Fiscalía Especial contra la Corrupción y la Criminalidá Organizada, en distintes fases, llevó a cabu dellos rexistros, ser ellos les sedes de les empreses concesionaries de los préstamos, asina como les cases de los principales responsables.

La investigación empezóse nel añu 2012, de resultes d’una acusación presentada pol Fondu de Reestructuración Ordenada Bancaria (FROB), una vez intervenida la Caxa pol Bancu d’España, contra los antiguos directivos de la CAM pola supuesta concesión de dellos préstamos a conocíos empresarios del Llevante español refugando los procedimientos internos de control de la Caxa, según informó la vigilante Civil nun comunicáu.

Estos, al traviés d’una filaza d’empreses, fueron beneficiarios de dellos préstamos que superaben l’importe de 216 millones de dólares, concedíos pa la adquisición de dos hoteles y dellos suelos hoteleros en Méxicu, República Dominicana y Costa Rica, pa la so siguiente esplotación. La CAM tenía’l 30 por cientu de les acciones del grupu empresarial qu’esplotaba los hoteles.

De resultes del analís de la información percanciada, púnxose de manifiestu la presunta creación d’una estructura societaria, col asesoramientu de dellos despachos d’abogaos, que permitiría derivara un paraísu fiscal los beneficios d’esplotación de dellos hoteles de lluxu nel Caribe, estimándose en millones d’euros la cantidá defraudada a la Facienda Pública española.

La maniobra tán llevándola a cabu axentes de la Unidá céntrico Operativa, apoyaes por Unidaes del Cuerpu de les zones d’actuación.

El xuez de l’Audiencia patrio Javier Gómez Bermúdez va tomar comunicación esti xueves a los cinco deteníos ayeri, ser ellos trés ex directivos de la Caxa d’Aforros del Mediterráneu (CAM). Trátase del ex director xeneral Roberto López Abad, l’ex responsable d’inversiones inmobiliaries de la caxa Daniel Gil Mallebrera y l’ex director de la partición universal y negociu hoteleru de la caxa, Cesar Veliz.

Comentarios

Los comentarios están cerrados.

Buscar en el Blog
Destinos más buscados